Podsumowanie roku oraz plany na 2015′

Tak tak,Wiem wszyscy dawno już podsumowali swoje starty … a my mamy inaczej i robimy spowiedż teraz 🙂

A więc tak..alboooo… a może………………………….. Co to ja miałem napisać ?

Aha już wiem.Rok 2014 był dla nas rokiem dość szczególnym ponieważ po raz pierwszy w naszej historii ( trzy letniej ) mieliśmy swoich sponsorów,startowaliśmy w strojach teamowych co , jak pewnie wszyscy wiedzą  scala każdą drużynę.Człowiek nie jedzie już no name,jest rozpoznawalny na zawodach ale też na treningach .Nie raz mieliśmy przyjemność spotkać na naszych wielokilometrowych treningach na drogach naszego powiatu,ludzi i to nawet starszych,którzy nas pozdrawiali,machali a i zdarzało się słyszeć ” nasi jadą “.Głupie? nie,serce rośnie i humor się poprawia gdy człowiek zrozumie że to co robimy obserwują również nasi mieszkańcy.Że skoro nas rozpoznają po strojach kolarskich to znaczy że nam kibicują i że śledzą nasze wyniki przynajmniej w lokalnych gazetach 🙂 . To dla nas BARDZO WAŻNE, dziękujemy.Ok,to teraz może trochę konkretów.

W roku 2014 nasi zawodnicy odwiedzili  51 miejscowości startując w maratonach zimowych mtb,maratonach letnich mtb,wyścigach szosowych,etapówce  Bike Adventures ,wyścigu 12h (12 godzin non stop w terenie),wyścigach torowych no i oczywiście po raz pierwszy wystartowaliśmy w Mistrzostwach polski szkółek kolarskich oraz Mistrzostwach polski w maratonie mtb.

Efektem tych startów jest fakt że nasza szkółka kolarska stawała na podium aż 53 razy w tym na najwyższym stopniu 17 razy,na drugim miejscu 24 razy i na trzecim stopniu 12 razy. W Mistrzostwach szkółek kolarskich zajęliśmy 4 miejsce i dwa razy szóste. W Mistrzostwach polski w maratonie MTB nasi zawodnicy zajęli w swoich kategoriach :14 miejsce, 18 miejsce oraz 76 miejsce .Dopowiem tylko że w mistrzostwach wystartowało 600 zawodników.

W całym roku bardzo ważny dla nas był cykl maratonów Bike Maraton ( 10 wyścigów),w którym oczywiście brylowała nasza szkółka,nie było chyba wyścigu w którym by nasze dziewczyny i chłopcy nie stawali na podium. Efektem tego na koniec sezonu w generalce całego cyklu poszczególni zawodnicy zajęli:

Dominik Zawierta – 2 miejsce w kat. junior młodszy

Piotrek Mokrzycki – 3 miejsce w kat.junior młodszy

Jakub Hodyjas -4 miejsce w kat.M1

Magda Zawierta- 3 miejsce w kat.żaczka

Patrycja Zawierta-4 miejsce w kat.żaczka

Jako drużyna ostatecznie jesteśmy na miejscu 26 na 108 drużyn biorących udział w Bike Maraton-ie.

Trzeba też powiedzieć że dwójka naszych kolegów startowała w imprezach triathlonowych i biegowych.

Po raz pierwszy młodzież ze szkółki kolarskiej otrzymała licencje kolarskie zdobywając pierwsze szlify w pzkol.  I tak w Klasyfikacji indywidualnej PZKol – MTB – junior młodszy Dominik Zawierta skończył sezon na miejscu 22,Jakub Hodyjas w Klasyfikacji indywidualnej PZKol – MTB – junior  zajął 30 miejsce.

Pod koniec roku 2014 udało nam się zakupić dwa rowery szosowe dla klubu.Tym samym rozpoczeliśmy kompletowanie sprzętu dla naszej szkółki kolarskiej.Brakuje nam jeszcze na dzisiaj trzech rowerów tego typu. Stąd też serdeczna prośba do naszych mieszkańców i firm: jeśli tylko państwo maja chęć pomóc nam w zakupie tego sprzętu bardzo proszę o kontakt pod nr.tel.792 600 561 lub bezpośrednio o wpłatę na nasze konto:KONTO BANKOWE RBS LUTUTÓW: 31 9256 0004 2600 0228 2000 0040  z dopiskiem rower szosowy. Z góry bardzo dziękujemy.

Tyle o minionym roku.Teraz parę słów o planach na rok 2015.

Priorytetem dla nas jest rozwijanie szkółki kolarskiej. Na dzień dzisiejszy 7 zawodniczek i zawodników naszej szkółki czeka na wydanie licencji na ten sezon.Otrzymałem też informacje z pzkol że otrzymaliśmy licencję klubową na sezon 2015 co otwiera nowe możliwości dla nas w świecie kolarskim. Dla szkółki priorytetami w tym sezonie będą: Mistrzostwa polski na szosie -6 eliminacji i finał,SZOSOWE MISTRZOSTWA POLSKI w Sobótce,MISTRZOSTWA POLSKI MTB w Sławnie,MISTRZOSTWA POLSKI SZKÓŁEK KOLARSKICH w Obiszowie.Oczywiście starty w Bike Maratonie również.

Seniorzy startują w Bike Maraton,Bike Adventures oraz w MISTRZOSTWACH POLSKI MTB XCM w Obiszowie. Wzmocniliśmy też naszą seniorską reprezentację klubu o nowych zawodników i liczymy na to że w naszym priorytetowym maratonie Bike Maraton  poprawimy swój wynik z minionego sezonu.

Cały rok 2014′ nie miał by miejsca gdyby nie nasi sponsorzy,bardzo dziękujemy za wspieranie nas i przychylność :

Właścicielom firmy “Wędlinka”z Dobregodziału

Burmistrzowi i Gminie Wieruszów

Firmie MC SPORT z Łodzi

Panu Marianowi Grzesiakowi “Skład opału Grzesiak” Wieruszów

Panu Markowi Malikowi firma “Malik development” Pieczyska

Panu Dawidowi Kasprzakowi z Siłownia i Fitness NATALIline w Wieruszowie (Podzamcze)

Trenerowi personalnemu Konradowi Bulesowskiemu z Wieruszowa

Państwu Szewczyk firma ART-MET z Wieruszowa

Panu Ryszardowi Walczakowi -Ubojnia Zwierząt Rzeźnych “WALCZAK” z Galewic

Panu Waldemarowi Słowikowskiemu  “SŁOWIKOWSKI” Wieruszów

Sklep Rowerowo Motorowy Paweł Ostrycharz

Bardzo bardzo dziękujemy i zapraszamy do współpracy w  roku 2015′ również inne firmy.Myślę że współpracujący z nami do tej pory potwierdzą że warto 🙂